Thuisontbijten.be

Thuisontbijten.be Iedere maand presenteren we een uitgebreide ontbijtbox ter gelegenheid van een speciale gebeurtenis z

Ik ben terug van Spanje, van mijn date met de Sint 🥰Ik heb hem dan al maar meegebracht he 😉 Kan hij al helpen met de voo...
16/11/2022

Ik ben terug van Spanje, van mijn date met de Sint 🥰

Ik heb hem dan al maar meegebracht he 😉 Kan hij al helpen met de voorbereidingen van al jullie ontbijten 🤭

Ditmaal zal ik de ontbijten niet leveren maar laat ik het over aan Sint en Piet 🤩

Zij leveren de ontbijten op 3 en 4 december aan jullie deur ❣️ Nog niet besteld? 👉 Doe het dan snel want het aantal plaatsen is beperkt

1 website voor de beste ontbijten aan huis : www.thuisontbijten.be 🥐

Vanmorgen vond ik dit leuke briefje aan de kachel 🤩Hoe leuk is dit seg?! Hulp van Sint & Piet 🤗Ik ga hun hulp met beide ...
09/11/2022

Vanmorgen vond ik dit leuke briefje aan de kachel 🤩

Hoe leuk is dit seg?! Hulp van Sint & Piet 🤗

Ik ga hun hulp met beide handen aannemen 🙏


PS: wel leuk om te zien dat Sint ook fouten schrijft: groenten ipv groeten 😁😁😁 of zou hij bedoelen dat ik meer groenten moet eten? 🤔🤣🤭



ondernemer

Zojuist voelde ik weer een enorme gloed van DANKBAARHEID over mij heen komen 🙏D. bestelde 4 ontbijten voor de 60e verjaa...
02/11/2022

Zojuist voelde ik weer een enorme gloed van DANKBAARHEID over mij heen komen 🙏

D. bestelde 4 ontbijten voor de 60e verjaardag van haar goede vriendin G. die ze uiteraard samen gingen opsmullen 🥰

Niets speciaals zul je mss denken? Wel voor mij wel ❣️

Ik hou van momenten van VERBONDENHEID, van SAMENZIJN want weet je? Soms vergeten we wel eens te genieten door de ratrace van het leven...

Innige momenten KOESTER ze! Voor je het weet is het leven aan je gepasseerd en heb je te weinig genoten.

Genieten, samenzijn... daar draait het om in het leven ❣️

Hiervoor doe ik het allemaal!

I love my job ❤️

Vandaag opende Nick van  zijn 3e winkel ☺️De nieuwe winkel is gevestigd op parking Le Bon in Turnhout!Ook ik ben langs g...
01/10/2022

Vandaag opende Nick van zijn 3e winkel ☺️

De nieuwe winkel is gevestigd op parking Le Bon in Turnhout!

Ook ik ben langs geweest om een kijkje te nemen maar ook om een lading granola te brengen want ook hier kan je hem vanaf nu kopen 🥳

Ik groei en zo ook mijn zaak ❣️



Heeeeuj❣️Ik heb iets super leuk besteld vandaag 🤗Iets voor in December 🤩Kun jij raden wat?
22/09/2022

Heeeeuj❣️

Ik heb iets super leuk besteld vandaag 🤗

Iets voor in December 🤩

Kun jij raden wat?

New stuff ❣️Zoals jullie weten recycleer, recupereer... ik graag!Als ik een event heb (gehad) en ik heb daarna nog vers ...
09/09/2022

New stuff ❣️

Zoals jullie weten recycleer, recupereer... ik graag!

Als ik een event heb (gehad) en ik heb daarna nog vers fruit over dan maak ik er gewoon confituur van 🥰

Uiteraard zonder sh*t in (lees: geraffineerde suikers!). Ik gebruik puur fruit en dik met chiazaad 💪 achteraf voeg ik nog een kleine hoeveelheid agavesiroop toe om de zurigheid weg te nemen ☺️

Welk team ben jij: pro of contra? Shoot 👇

PS: zaterdag en zondag sta ik (als sponsor zijnde 😉) op het Festival van Verbinding 🤗 morgen vind je mij in Puurs Sint-Amands en zondag kan je me vinden in Boutersem ❣️

Uiteraard is deze confituur daar verkrijgbaar maar ook nog tal van andere lekkernijen 😍

11/08/2022

Omdat de Moederdagontbijten ontbijten uitverkocht zijn, heb ik nog enkele leuke pakketten samengesteld ❣️

Wat zit er allemaal in:
✔️ Tasje + onderzetbordje van .europe
✔️ Glazen pot met 200 gram granola incl. de mooiste gravure gezet door
✔️ Potje verse gelei op basis van aardbeien, blauwe bessen, chiazaad en agavesiroop
✔️ Buisje thee van .inner.queen.the.tea.queen
✔️ 4 theefilters

Dit leuke pakket heb je voor slechts 45 euro ❤️

Het betreft een eenmalige launch en heb dan ook maar 6 pakketten ter beschikking. Het leven is aan de rappe, zegt men wel eens ☺️

Heb je graag dergelijk pakket? 👉 Stuur me een DM en ik reserveer het voor jou ❣️ Enkel beschikbaar via de socials

Ik weet zeker dat jouw mama/moeke/partner... dit GE-WEL-DIG vindt!

Alle liefs

Jolien
X.

Gisteren mocht de eerste lading granola naar ons nieuw verkooppunt 🤗en dat is.... in Turnhout 🥳De lekkerste     van de  ...
08/08/2022

Gisteren mocht de eerste lading granola naar ons nieuw verkooppunt 🤗

en dat is....

in Turnhout 🥳

De lekkerste van de vind je nu ook daar ❣️



PS: wist je dat wij al onze glazen potjes en dus de meeste potjes een ander gewicht en dus ook een andere prijs hebben❓

In 't midden van de Zomer kom ik hier mee af 🤭  Ik heb een GE-WEL-DIG idee (in uitvoering) i.v.m. de Sinterklaasontbijte...
30/07/2022

In 't midden van de Zomer kom ik hier mee af 🤭

Ik heb een GE-WEL-DIG idee (in uitvoering) i.v.m. de Sinterklaasontbijten 🤩

Dit jaar komt niet alleen Piet langs om jullie ontbijten te leveren maar is ook Sinterklaas himself van de partij❣️

Zouden jullie het leuk vinden om dit vanaf NU al te kunnen boeken? Vertel het me aub in de reacties onder dit bericht 🙏🙏🙏

Waarom nu al hoor ik je denken?
👉 Wel, ik moet natuurlijk zien hoeveel ontbijten Sint en Piet kunnen leveren want ik vermoed dat zij het druk zullen hebben dat weekend 🤭 Er zal dan ook maar 1 regio bevoorraad kunnen worden en dat is enkel en dit jaar 💁‍♀️

😁🤭

Onze Moederdagontbijten ❤️  (13, 14 én 15 augustus '22) bestaan deze keer uit:🍊 Vers sinaasappelsap 🥖 Assortiment harde ...
28/07/2022

Onze Moederdagontbijten ❤️ (13, 14 én 15 augustus '22) bestaan deze keer uit:

🍊 Vers sinaasappelsap
🥖 Assortiment harde en zachte broodjes
🥐 Mini chocoladebroodje & mini suisse ronde
🍞 Snede vers brood
🥕3 soorten smeersalades
🧀🐔 Kaas, hesp, kippenwit
🥚 Hardgekookt eitje
🥣 Vanilleyoghurt en home made granola
🍓 Aardbei gedompeld in chocolade
🥧 Soesje
🍵 Thee
🧈🍓Boter, Luikse siroop & confituur

Alle mama's krijgen een super mooie bloem vergezeld van een liefdevol tekstje 🌺

Het kinderontbijt bestaat uit:
🍓🍒 Fristi
🥖 Mini sandwiche en mini pistolet
🍫 Mini chocoladebroodje
🍩 Mini donut
🥚 Hardgekookt ei
🧀 Smeerkaas
Boterhamworst
Yoghurt
🍊 Vers fruit
🌽 Popcorn
🎨 Memorie + kleurpotloden

Wat mag dit alles kosten?
25 euro / volwassene
15 euro / kind

Je ontbijt al verzekeren?
Klik hier ➡️ https://thuisontbijten.be/

De foto kan afwijken van het werkelijk ontbijt!

Door de uitbreiding van mijn hoofdactiviteit, , heb ik besloten om thuisontbijten.be over te dragen aan iemand die dit m...
07/04/2021

Door de uitbreiding van mijn hoofdactiviteit, , heb ik besloten om thuisontbijten.be over te dragen aan iemand die dit met minstens evenveel liefde en zorg gaat verder zetten! 👌

Dit weekend zullen jullie te weten komen wie deze mysterieuze persoon is 😁

Via deze weg wil ik iedereen die een ontbijt besteld had voor Valentijn, Vaderdag of Pasen of ons gesteund en geholpen heeft, nogmaals heel hard bedanken voor het vertrouwen!
En blijf dit vooral doen want het concept gaat gewoon verder 😋

Bedankt!!

Alle Paasontbijten zijn weer netjes afgeleverd 🤩Smakelijk!
05/04/2021

Alle Paasontbijten zijn weer netjes afgeleverd 🤩

Smakelijk!

Adres

Charlottapad 17
Vosselaar

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Thuisontbijten.be nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen