06/05/2026
🎓Mijn talentje?
Complexe informatie omzetten tot verstaanbare taal of tekst.
Ik hou ervan om structuur te brengen met mijn brein.
It takes a while soms… en timing voor grote nieuwe “insight” is niet te forceren. Helaas.
Waar ik mij dus volledig in kan verliezen is mijn hoofd. Patronen zoeken. Een verhaal kloppend maken en een logisch geheel creëren tot een chronologische text. Als een ware computer werkt mijn brein dan. Het samenbrengen van 57943 parameters en make it make sense. Downloads verwerken en omzetten in woorden voor diegenen die er klaar voor zijn…
Dan vergeet ik de tijd. Vergeet ik te eten. Vergeet ik waar ik mee bezig was en zink ik volledig in de diepte…
☄️Mijn valkuil?
Sharing my insights too soon, wanneer ze nog niet gerijpt zijn. En ook : sharing with who did not ‘invite’ a new perspective 😂✌️
Vanuit human design weet ik ondertussen dat ik zo werk owv
- mijn 61-24 kanaal : receiving knowledge and input like a continuous antenna for the universe
-mijn 43-23 kanaal : assimilation of information and verbalizing them like a genius. Who’s not ready for it will label me a freak. Tis een projector kanaal dus I need to wait for the invitation. Ideaal om les te geven. Niet zo ideaal in dagelijkse sociale situaties.
- mijn quad right brain : ik ben receptief voor input all the way, ALLES komt binnen en mijn brein is als een bibliotheek van alles wat ik ooit gezien heb… no idea though wat ik exact wanneer nodig heb uit die bibliotheek…
Dit alles majorly gelinked aan hoogbegaafdheid en meta cognitie
Ik blijf graag weg van labels…but it sure explains a lot to me personally
😁
Hoe zit dat bij jou?
Waar kan jij je helemaal in verliezen dat je vergeet te eten en nadien overal te laag bent? 😂 ik ben curieus
Liefs,
NN