15/05/2026
Hvis der er én ting, jeg virkelig ville ønske, jeg var bedre til… så er det at tage billeder, når jeg er ude hos jer 📸🥂
Men jeg glemmer det simpelthen, fordi jeg bliver så optaget af stemningen, snakkene og af at give jer den bedst mulige oplevelse 💛
Så derfor har jeg heller ingen billeder fra i går, hvor turen gik til Gistrup 🍾✨
Værtsparret mente selv, at de havde været lidt i “minus på værtskontoen” 😄
Så de havde inviteret søskende og gode venner til en aften med champagnesmagning og masser af lækker mad 🦪🧀🥖
Der blev disket op med østers, quiche Lorraine, hjemmerøget havørred, hvide asparges, charcuterie, hjemmebagt surdejsbrød og en masse andre lækkerier 🤤
Og midt i det hele havde jeg fornøjelsen af at guide selskabet gennem 8 forskellige champagner 🍾🥂
Der blev smagt, snakket, grinet og hygget hele aftenen — præcis sådan en aften, der minder mig om, hvorfor jeg bare elsker det her 💫
Kære værtspar…
Jeg er ret sikker på, at I ikke længere står i minus på den konto 😉💛
Tusind tak for en helt igennem herlig aften i skønt selskab 🥂✨