19/05/2026
Mun lempparein aamupala! Ja niin helppo, nopea, herkullinen ja terveellinen! Pitää hyvin nälkää, ei turvota ja maistuu ihanalta!
Muussaa 1 avokado, sekoita joukkoon kananmuna ja 2,5 dl itseraastettua juustoa. Muotoile uuninpellille kaksi rieskaa ja paista 175 asteessa 25 min tai kunnes ovat kauniin ruskeat.
Ja tosiaan Ketopolku VIP - elokuu 2026 -ryhmään on 8.6.2026 saakka käynnissä ihan järjetön Early Bird -kampanja: Sen lisäksi että löydät yli 100+ mun helppoa ja herkullista ketoreseptiä ja kaikki ennakkomateriaalit ovat jo auki (eli pääset tutustumaan niihin rauhassa tai voit aloittaa vaikka jo tänään), annamme 8.6.2026 mennessä osallistuville myös Ketopolku LITE:n kaupanpäälle JA pääsyn meidän yksilövalmennusliveen 10.6., jossa käydään läpi parhaat vinkit ketoilijan juhannukseen. tämän päälle saat vielä -40€ hinnasta. 🤯🤪 Kommentoi "KETOPOLKU", jos haluut lisäinfoa 🤗❤️