19/05/2026
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους επισκέφθηκαν το περίπτερό μας στο Συμπόσιο Μελιού Αρναίας που διοργάνωσε ο Δήμος Αριστοτέλη / Municipality of Aristotle και στήριξαν τη δουλειά μας με την παρουσία και την προτίμησή τους! 🍯✨
Ήταν μεγάλη μας χαρά να συμμετέχουμε σε μια τόσο όμορφη εκδήλωση γεμάτη κόσμο, γεύσεις και παράδοση.
Ευχαριστούμε επίσης τους διοργανωτές για την φιλοξενία και την άψογη διοργάνωση!
Ραντεβού ξανά στις επόμενες όμορφες στιγμές ❤️