27/07/2026
Hampaa. Tolong saittt. Ada sapa nak dakk. .
Kek ni RM48 ja saiz 5inci. Perisa red velvet filling strawberry.
Kami tak sangka dapat joybuyer hampa. Dia habaq dia dari pala batas nak pick up dekat jawi. Kesian runner kami tunggu punya lama tak mai2.
Lepasni kalau hat order last minit kami amek full payment tau. π
Wish tu boleh tukaq na hampa.
Kalau ada kawanΒ² hampa nak roger kami kat link bawah ni tau.
Tolong pakatΒ² share boleh..? Terima kasih.
https://wa.me/message/IDMFN47DZCY6I1
https://wa.me/message/IDMFN47DZCY6I1
https://wa.me/message/IDMFN47DZCY6I1