Monstr Selayang

  • Home
  • Monstr Selayang

Monstr Selayang Kookies ∣ Brownies ∣ Kokocrunch Chocojar ∣ Kookiesjar

"HAPPY WITH MONSTR!"Bila kerja kita semua dh siap, mesti rasa nak lapar kan.Pastikan monstr jadi peneman korang! Dapat b...
24/11/2021

"HAPPY WITH MONSTR!"

Bila kerja kita semua dh siap, mesti rasa nak lapar kan.

Pastikan monstr jadi peneman korang! Dapat boost kan lagi mood korang bila makan coklat! 😆

Cepaatt laju-laju click link dekat bio put sekarang untuk korang yang tengah craving coklat! 😘

DAH BACA HOT NEWS BELUM? 😳MONSTR X WANY yang bakal gegarkan Malaysia! Kalini monstr menampilkan chocojar versi baharu da...
30/10/2021

DAH BACA HOT NEWS BELUM? 😳

MONSTR X WANY yang bakal gegarkan Malaysia! Kalini monstr menampilkan chocojar versi baharu dan yang paling menarik ada flavour baru! Flavour yang tak pernah dibuat orang lagiii!

1 flavour Chocojar Cookies & Kokocrunch & 1 flavour Caramel Cookies & Kokocrunch!

Pssttt! Flavour Caramel Cookies ni limited edition taauuu! HQ keluarkan 10K unit sahaja!

So korang kena cepaaaatt! Laju-laju click link dekat bio put sekarang! Kalau habis nanti jangan menangis ~

COMBO MONSTR X WANY 😍Kita ada 3 Combo khas untuk peminat setia Monstr. Nak jadi yg terawal untuk rasa New Flavour and im...
28/10/2021

COMBO MONSTR X WANY 😍

Kita ada 3 Combo khas untuk peminat setia Monstr. Nak jadi yg terawal untuk rasa New Flavour and improvised recipe untuk Chocojar, boleh book sekarang okay 😍

Boleh komen NAK utk book your slot ❤️

Done weekly sharing dengan kakak & abg monstr!Tipu laaa kalau kita tak pernah rasa down or lemau tapi kita ni kan bisnes...
23/09/2021

Done weekly sharing dengan kakak & abg monstr!

Tipu laaa kalau kita tak pernah rasa down or lemau tapi kita ni kan bisnes owner. Kena selalu sedar diri. Kita ni belum capai lagi apa yang kita nak dalam hidup. Impian apa yang kita nak capai lagi.

Yang best bila join monstr ni, every week hq buat coaching and dari situ kita sedar kat mana salah kita, apa yang patut dibetulkan.

Bila umur makin meningkat, banyak cabaran yang kita kena hadap dalam hidup. Macam tu jugak dalam bisnes. Utk duduk dekat satu level tu bukan senang.

Yang penting ada niat utk naik & berjaya sama-sama dengan team & diri sendiri.

Bermimpi.Bermimpi lah setinggi gunung. Nanti si pengimpi akan capai apa yang dia pernah mimpi dulu 😉
18/09/2021

Bermimpi.

Bermimpi lah setinggi gunung. Nanti si pengimpi akan capai apa yang dia pernah mimpi dulu 😉

Nak tau tak?Product monstr ni tak macam product brand lain taauu! Sebab apa?Sebab monstr adalah chocolate dessert expert...
16/09/2021

Nak tau tak?

Product monstr ni tak macam product brand lain taauu! Sebab apa?

Sebab monstr adalah chocolate dessert expert. Monstr hanya focus pada chocolate sahaja.

Bila stress, nak happy kan diri, monstr boleh bantu korang! 😉

Happy Malaysia Day!!Semoga Allah terus lindungi kita semua dari sebarang bencana & musibah. Amiinn 🤲
16/09/2021

Happy Malaysia Day!!

Semoga Allah terus lindungi kita semua dari sebarang bencana & musibah. Amiinn 🤲

Si bongsu ni pon taknak kalah taauuu!Sebab dia ni pon paling laku keras taauuu 😆Ada red velvet cookies ditambah pulak de...
13/09/2021

Si bongsu ni pon taknak kalah taauuu!

Sebab dia ni pon paling laku keras taauuu 😆

Ada red velvet cookies ditambah pulak dengan white bubble rice & whitee chocolate yang cair sehingga boleh mencairkan senyuman awak! 🤪

Takyah pening-pening dah. Kaaihh click link dekat bio put sekarang!

Morning monday! Minggu baru, hari yang baruu!  Have a good day! 😉                                                       ...
13/09/2021

Morning monday! Minggu baru, hari yang baruu! Have a good day! 😉

Address


05460

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Monstr Selayang posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Monstr Selayang:

Shortcuts

  • Want your business to be the top-listed Food & Beverage Service?

Share