06/09/2026
Korang kalau datang Lunch dekat Lorong amik la Ayam Sambal Serai ni *tapi dia limited tau😅
Portion Insyaallah boleh makan 2 orang,
Korang order je nasi tambah lagi satu dengan telur dadar.
Papadom dah ada😉
Air kosong dah ler tengahari ni nanti lepas makan boleh order air manis..
Malam menu ni takde tau Lunch Hour je ada☺️
Singgah lerrr📍Kafe Lorong , Plaza Jasin Bestari,Melaka
⏰ 1:00pm - 11:00pm ( Rabu closed)