Dapur Cheqpah

Dapur Cheqpah Roti jala, talam, brownies, dan pelbagai kuih muih.

hari ni santai santai bake cookies… ada yg nak pm okeyhhh. yg ni kita guna frozen dough n bake panas panas sblm hantar. ...
18/08/2026

hari ni santai santai bake cookies… ada yg nak pm okeyhhh. yg ni kita guna frozen dough n bake panas panas sblm hantar. so bila bila teringin boleh preorder. setakat ni kita buat 3 flavour dulu…
🍪 OG walnut choc chip - Classic, buttery & loaded with walnut + chocolate chips.
🍪 Matchadamia - Rich, nutty & indulgent dengan macadamia + chocolate.
🍪 Red muse - Red velvet soft cookie dengan creamy cream cheese filling di tengah.

Soft. Gooey. Rich. Made with love. 🍪🤎

antara order Ahad lalu n repack popia spy senang nak jual… nasib baik ada packing team n delivery boyz yg sedia berkhidm...
18/08/2026

antara order Ahad lalu n repack popia spy senang nak jual… nasib baik ada packing team n delivery boyz yg sedia berkhidmat utk ummi 💪🏻💪🏻💪🏻

🔥🔥🔥
18/08/2026

🔥🔥🔥

alhamdulillah rezeki tak salah alamat. order ni sebenarnya dah masuk dekat sebulan lock tarikh 16/8 utk kenduri kawin ta...
18/08/2026

alhamdulillah rezeki tak salah alamat. order ni sebenarnya dah masuk dekat sebulan lock tarikh 16/8 utk kenduri kawin tapi ntah mcm mana saya terbuat pada 15/8 😭😭😭
dekat waktu pickup baru saya perasan 😅
apa lagi…. terus iklan kat group group whatsapp kejiranan n thread…
alhamdulillah habisss. sy repack kpd smaller packets. maka 16/8 terpaksalah ulang balik + order baru dari customer baru dll…
fuuuuh 😅😅😅
tiada kata selain syukur alhamdulillah Allah permudahkan urusan cheqpah n team…
400pcs roti jala w kari ayam. popia 200pcs. pudingkoktel 2 tray.

10/08/2026

nampak tak moist je makaroni bakar ni. hasil oven baru saya tadi 🥰dia tak kering bahagian atas tu. arghhh lefff sangat!s...
08/08/2026

nampak tak moist je makaroni bakar ni. hasil oven baru saya tadi 🥰
dia tak kering bahagian atas tu. arghhh lefff sangat!
sorry my customer tunggu depan pagar gara gara baru keluar oven… harap puan hepi dapat kuih panas panas!

about today’s episode!tq tau🫶🏻🌻  experimenting my new combi oven 🥰baked 2 biji terus no problemo at all. sepatutnya muat...
08/08/2026

about today’s episode!
tq tau🫶🏻🌻
experimenting my new combi oven 🥰
baked 2 biji terus no problemo at all. sepatutnya muat 8 sekali bake. tu lah korang tak order banyak banyak 😂😂

Address

Shah Alam

Telephone

+60122132101

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Dapur Cheqpah posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Dapur Cheqpah:

Shortcuts

Share