31/03/2026
(Obs! Aprilsnarr) Drammenspølsa Premium Wiener blir Drammenspølsa Premium Vegetar🔥🌭
– Drammenspølsa AS kunngjør i dag at den populære Drammenspølsa Premium Wiener relanseres som Drammenspølsa Premium Vegetar.
Etter gårsdagens haste møte med Greta Thunberg og Miljøpartiet de Grønne, har vi forstått at vi må gjøre noe. Derfor velger vi fra i dag å avslutte produksjonen av Drammens Pølsa -Premium Wiener.
I stede kommer vi til å begynne produksjon av Drammenspølsa -Premium Vegetar.
Med den nye vegetar versjonen ønsker vi å møte den økende etterspørselen etter plantebaserte alternativer. Den nye pølsen er 100 % vegetarisk, og består av nydelig blomkål, rødbeter, kikerter og rosenkål.
Vi har også valgt å gå for en helt ny tarm laget av sukrin og kvae fra Bjørke trær. Vi er sikre på at vi har beholdt egenskapene som gjør den perfekt til grilling og trekking.
«Lag et av entusiaster – for entusiaster. Nå kan enda flere glede seg over Drammenspølsa,» sier Daglig Leder Jørgen Styrmoe i Drammenspølsa AS
Den nye Drammenspølsa Premium Vegetar vil være tilgjengelig i dagligvarebutikker fra uke 15, 2026.
For mer informasjon, kontakt:
E-post: [email protected]