23/04/2026
Hei alle medlemmer og dere som ellers følger oss her på FB.
Jeg tok ikke gjenvalg på Båtforeningens årsmøte. Nyvalgt leder fom 23/4-26 er Rolf Galdal, Feda.
Det har vært noen givende og veldig bra år i foreningen, med flere gode og verdifulle prosjekter.
Takker igjen alle som har deltatt på våre dugnader og selvfølgelig alle dere som følger båtforeningen på FB.
Ønsker Rolf lykke til som ny leder.
Takk for meg.
Mvh Vidar K 🙂