13/06/2026
Til våre kunder❤️
Vi ønsker å informere om at vi den siste tiden dessverre har opplevd flere tilfeller av tyveri fra gårdsbutikken vår. Det er hovedsakelig godteri som har forsvunnet.
Gårdsbutikken er basert på tillit, og vi setter stor pris på at folk handler ærlig når de er innom. Når varer blir tatt uten å bli betalt for, går det direkte ut over driften og muligheten til å tilby en selvbetjent butikk for alle.
Vi vil samtidig gjøre oppmerksom på at området er kameraovervåket, og at vi som regel får med oss når varer blir tatt uten å bli betalt for. Målet med overvåkingen er ikke å ta noen, men å bidra til at butikken kan drives
på en trygg og tillitsbasert måte.
Dersom det er barn eller ungdom som står bak, håper vi foreldre tar en prat hjemme om ærlighet og respekt for andres eiendom.
Til dere som har tatt varer uten å betale: Det er aldri for sent å gjøre opp for seg. Dere er velkomne til å komme innom og betale for varene,
så legger vi saken bak oss.
Vi håper alle vil bidra til å ta vare på gårdsbutikken, slik at vi kan fortsette å ha dette tilbudet i bygda.
Takk til alle dere som handler hos oss og viser tillit hver eneste dag. ❤️