Baboyan ni nurse

Baboyan ni nurse since 2017 🐷

Congrats sa nangundang sa Baboyan!!!!πŸ˜‚πŸ˜‚ Congrats Sab sa nilahutay Kay start na taas liveweight πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.....MABROOK!!!🐽🐽    ...
19/08/2026

Congrats sa nangundang sa Baboyan!!!!πŸ˜‚πŸ˜‚ Congrats Sab sa nilahutay Kay start na taas liveweight πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.....MABROOK!!!🐽🐽

Ug ngano ikaguol ko man ang presyo sa feeds ug presyo sa Palitan ,importante naa ko baboy πŸ˜‚πŸ€ͺ🀣✌️🀣πŸ€ͺπŸ˜‚ ang mangYAMIID  pikit...
18/08/2026

Ug ngano ikaguol ko man ang presyo sa feeds ug presyo sa Palitan ,importante naa ko baboy πŸ˜‚πŸ€ͺ🀣✌️🀣πŸ€ͺπŸ˜‚ ang mangYAMIID pikit πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜œπŸ€ͺ✌️🐽🐷🐽✌️

YES!!!!!...Nitaas njud ang Bayranan sa kuryente !!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚...c Manong Liveweight wa pjud 🀣πŸ€ͺπŸ˜‚πŸ½...Happy farming !!πŸ€£πŸ˜‚πŸ€ͺ...
18/08/2026

YES!!!!!...Nitaas njud ang Bayranan sa kuryente !!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚...c Manong Liveweight wa pjud 🀣πŸ€ͺπŸ˜‚πŸ½...

Happy farming !!πŸ€£πŸ˜‚πŸ€ͺ...

Don't make a problem ,a problem .Let the problem ,problem you πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜œπŸ€ͺπŸ˜‚πŸ˜‚Kinsay gusto naay stress reliever ...pgBABOYAN mo πŸ˜‚...
17/08/2026

Don't make a problem ,a problem .Let the problem ,problem you πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜œπŸ€ͺπŸ˜‚πŸ˜‚

Kinsay gusto naay stress reliever ...pgBABOYAN mo πŸ˜‚πŸ€ͺβœŒοΈπŸ˜‚..(nevermind the STRESSORS)πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚

Umagang Kay Ganda!!!!πŸ˜‚πŸ€£πŸ½πŸ·πŸ˜˜πŸ₯°

Naa nsab ko pangHumba ani πŸ˜‚πŸ˜‚..done castration for 6 heads today by myself and I πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ...Carry na carry 🐷😘🐽 literal nga "h...
17/08/2026

Naa nsab ko pangHumba ani πŸ˜‚πŸ˜‚..done castration for 6 heads today by myself and I πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ...Carry na carry 🐷😘🐽 literal nga "hands on jud"..well done self πŸ₯°πŸ˜˜πŸ˜œπŸ€ͺ

Momma : Kuya Z mgstudy ta πŸ«’πŸ˜„...nalipong nku sa mga study guide nimo .Kuya Zion :..I'm bored of balik balik mama...I'm do...
16/08/2026

Momma : Kuya Z mgstudy ta πŸ«’πŸ˜„...nalipong nku sa mga study guide nimo .

Kuya Zion :..I'm bored of balik balik mama...I'm done at class ,,at home is to relax πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Momma : (natuk an ko ,wala ko kasagang πŸ˜‚πŸ˜‚)...

Goodluck Kuya Z and Baby Arc ...πŸ˜‚πŸ˜˜πŸ˜‰

15/08/2026

Gipamarato na baligya mga baktin karon panahona tungod sa ka mahal sa feeds ug ka barato nlng sa
Liveweight ...

Me:πŸ€”πŸ€¨πŸ€”πŸ€¨πŸ˜‚πŸ«°πŸ˜‚


Reltalk ta sa kahapunon...πŸ˜„πŸ˜˜πŸ·Basin ma mislead nsab ya ni sa uban nga hograisers akoa real talk ..Pero atoa e explain ug ...
15/08/2026

Reltalk ta sa kahapunon...πŸ˜„πŸ˜˜πŸ·

Basin ma mislead nsab ya ni sa uban nga hograisers akoa real talk ..Pero atoa e explain ug Tarong..

This is barely my own opinion huh ..ambot lang sa inyoha πŸ˜‚πŸ˜‚..

Btaw Guyz ,,sa crisis sa pig industry karon panahona ,labina sa mga small backyard hograisers..makasabot Sab Baya ko kung ngano ilaha nlng Sab ibaligya barato ilaha baboy .Mostly sa backyard hograisers Kay maojud ni ilaha gikuhaan ug panginabuhi ,Ga expect cla sa nindot nga resulta sa panahon nga mo harvest na cla Pero Dili manjud natu malikayan ang mga panghitabo ..

Like karon nga ang feeds pirti jud pgtaas ug ang palit pirti mobua ..Ang uban ilaha nlng jud ibaligya barato kaysa mogasto cla another feeds nga lisod na nila ma finance ..Ang uban ma timing nga emergency jud kaau ,Mao na Dili Sab jud Nato cla e judge .Ang uban man gud ilaha pakasad on ngano ibaligya barato ,Mg anad daw ang buyer ,well kung kamo ang naa sa sitwasyon nila do u think dli Sab Kaha ninyo mabaligya barato?..Think about that 😘🐷

Mao akoa ,,diskartehay lang ta Guyz ug unsaon nga mahalin atoa baboy karon panahona .✌️🫰🐽🐷

Happy farming everyone !!..

Maayong adlaw mga ka hogsπŸ˜‚πŸ˜„πŸ·πŸ˜˜Unsay update??..Nitaas na sugod ang Liveweight !!??πŸ€¨πŸ€”πŸ«’πŸ˜‰
15/08/2026

Maayong adlaw mga ka hogsπŸ˜‚πŸ˜„πŸ·πŸ˜˜

Unsay update??..Nitaas na sugod ang Liveweight !!??πŸ€¨πŸ€”πŸ«’πŸ˜‰


15/08/2026

Updating Baboyan ni Nurse 🐷🐷..😘πŸ₯°πŸ˜˜
Happy farming !!

Address

Cebu City
6021

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Baboyan ni nurse posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category