Profildrycker i Norden AB

Profildrycker i Norden AB Vi stärker varumärken
och släcker törst på köpet
Profilerade drycker för mässor, event, kundmöten och personal
[email protected]

5 pallar med kyltunnor på väg ut, och fler görs i veckan ☀️Riktigt roligt att flera företag redan har hoppat på vårt som...
15/06/2026

5 pallar med kyltunnor på väg ut, och fler görs i veckan ☀️

Riktigt roligt att flera företag redan har hoppat på vårt sommarerbjudande.

Just nu bjuder vi på en kyltunna vid köp av 1 pall profilerat 30 cl vatten med egen logga och egen etikett.

Perfekt för företag som vill vara redo inför sommarens event, mässor, kundbesök, personaldagar och varma dagar.

Vi har fortfarande några kyltunnor kvar, men antalet är begränsat.

Och snart kommer vi visa hur kyltunnan kan bli ännu mer än bara en smart lösning för kall dryck.

Skicka ett meddelande så tar jag fram ett förslag med er logga.

Det är så kul att se nöjda kunder dela sina drycker på sociala medier. Stort lycka till på mässan Söderberg & Haak Entre...
03/06/2026

Det är så kul att se nöjda kunder dela sina drycker på sociala medier. Stort lycka till på mässan Söderberg & Haak Entreprenad

Var förberedd inför sommarens event. Skulle du inte göra av med allt vatten över sommaren så håller det även till hösten...
02/06/2026

Var förberedd inför sommarens event. Skulle du inte göra av med allt vatten över sommaren så håller det även till hösten och vinterns aktiviteter.

01/06/2026

Sommarerbjudandet är igång ☀️
För företag som vill ha profilerat vatten redo till event, kundbesök, mässor och varma dagar.
Skicka ett meddelande så tar vi fram ett förslag med din logga.

Send a message to learn more

Vetlandafesten blev extra speciell för mig i år 💙I helgen fick jag se Profildryckers vatten på flera olika platser under...
31/05/2026

Vetlandafesten blev extra speciell för mig i år 💙

I helgen fick jag se Profildryckers vatten på flera olika platser under Vetlandafesten.

Moderaterna i Vetlanda, Withalabostäder, Jonas Skrotnisse och Virserums Sparbank valde alla att använda sitt eget profilerade vatten från mig.

Det kanske ser ut som “bara vatten”, men för mig betyder det väldigt mycket mer än så.

Varje gång ett lokalt företag eller en lokal organisation väljer att handla av mig, så stöttar de också min resa med Profildrycker i Norden AB.

En resa som byggs steg för steg, order för order och kund för kund.

Det gör mig både stolt och väldigt tacksam att få vara en liten del av sådana här lokala sammanhang. Vattenflaskorna blir inte bara något att dricka, de blir också en del av mötet med kunder, besökare och människor på plats.

Stort tack till Moderaterna Vetlanda kommun, Witalabostäder, Jonas Skrotnisse och Virserums Sparbank för att ni valde Profildrycker under Vetlandafesten.

Det betyder så mycket. 💙

24/05/2026

Tack för att ni stöttar lokalt Björkö Mekaniska AB så glad att så många företag i Vetlanda köper sina Profildrycker av mig. Denna burken blev riktigt snygg.

23/05/2026
23/05/2026

Studenten börjar närma sig.

Fler och fler väljer att göra mottagningen lite mer personlig med ett eget studentvatten.

Vilken bild hade du valt till din flaska?




Förra helgen var det skönt med en långhelg, för vi fick verkligen massor gjort i produktionen.Det blev 4 olika burkar oc...
21/05/2026

Förra helgen var det skönt med en långhelg, för vi fick verkligen massor gjort i produktionen.

Det blev 4 olika burkar och 1 flaska vatten till Söderberg & Haak Entreprenad inför maskinmässan i Stockholm, produktion till IAMA som nu fått in sina drycker på Coop, och dessutom lokala burkar till Eksjö Trafikskola och andra kunder.

Det är lätt att bara se det färdiga resultatet, men bakom varje burk och flaska ligger många timmar av jobb. Produktion, etikettering, packning, planering och mycket som inte alltid syns utåt.

Och mycket av det gör vi tillsammans. Därför vill jag också rikta ett stort tack till min svägerska Julie med dotter, min svåger Jörgen och självklart min alltid så hjälpsamma sambo Mylin. Utan er hade vi inte fått så mycket gjort.
Det är många timmar, men också mycket glädje i att få bygga det här tillsammans.
Väldigt tacksam för allt som rör på sig just nu.

Tänk om fler lokala företag visade studenterna att de tror på dem.Studentdagen är en av de största dagarna i många ungdo...
20/05/2026

Tänk om fler lokala företag visade studenterna att de tror på dem.

Studentdagen är en av de största dagarna i många ungdomars liv.

Glädje, familj, värme, firande och framtidstro.

Och mitt i allt det där behövs något så enkelt som vatten.

Jag tycker det är en fin tanke att företag i kommunen skulle kunna sponsra studenterna med vatten den dagen.

Inte som reklam.

Bara som en omtänksam gest.

En flaska vatten med företagets namn och ett budskap som säger:

Grattis till studenten.
Vi tror på er.
Lycka till med nästa steg.

För studenten kanske det bara är en flaska vatten just då.

Men för en förälder, lärare eller någon som står bredvid kan det säga något större.

Att det finns företag i kommunen som ser ungdomarna och vill bidra med något som faktiskt gör nytta.

Ett lokalt företag.
En varm studentdag.
En flaska vatten.
Och ett budskap som säger:

Vi tror på er.

Vill något företag göra något liknande i sin kommun hjälper jag gärna till att tänka fram en bra lösning.

Adress

Vetlanda

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Profildrycker i Norden AB postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Profildrycker i Norden AB:

Dela