16/11/2025
Gisteren hebben we het eten van een trouw mogen voorzien. Het weer zat niet mee, maar hield ons niet tegen om lekker eten te voorzien.
We hopen dat iedereen ervan genoten heeft.
Wij alvast wel !
We mochten achteraf de bruid ook nog op klokslag 12u verrassen met een verjaardagstaart!
Daarna hebben we nog wat mogen meegenieten van de leuke muziek en de gezellige sfeer.
Wat een topavond!