10/06/2026
📢 Help jij 't Bèrestuutje aan de titel van leukste winkel van West-Vlaanderen?
🐻🥪
Al bijna 4 jaar mogen we elke dag voor jullie ontbijt, lunch, tapas, een snelle hap of een goedgevulde automaat zorgen.
Dat doen we met veel goesting, een flinke portie enthousiasme en vooral dankzij jullie vertrouwen. ❤️
Vind jij dat 't Bèrestuutje een plaatsje verdient tussen de leukste winkels van West-Vlaanderen?
👉 Dan zouden we het fantastisch vinden als je even op ons stemt!
🗳️ Stem hier: www.deleukstewinkelvanwestvlaanderen.be �
Elke stem telt en wordt enorm gewaardeerd! 🙏
Dankjewel om lokaal te kopen, lokaal te genieten en ons elke dag opnieuw te steunen.
Jullie zijn stuk voor stuk Bèrefans! 🐻💕
Word jouw favoriete bakker dé leukste winkel van West-Vlaanderen?
Altijd vriendelijk. Altijd goedgezind.
En volgens sommigen ook: “de enige die écht weet wat jij nodig hebt op zondagochtend.”
Stem binnenkort op jouw favoriete winkel en help jouw lokale held richting de overwinning.
✏🔴Stemmen: https://deleukstewinkelvanwestvlaanderen.be/