10/06/2026
Ooooh… ik wil even iets héél lekkers met jullie delen 😍🇮🇹
Ik heb vandaag de meest verrukkelijke, ambachtelijke Italiaanse cannoli geproefd… krokant vanbuiten, heerlijk romige vulling vanbinnen 🤤✨
Ze worden met liefde gemaakt door een echte speciaalzaak — dus niet door mezelf — maar amai… zó lekker dat ik meteen dacht aan deze wil ik en jullie mening uiteraard 🥰
Nu vraag ik mij af… zouden jullie dit graag zien verschijnen in de gebakstoog bij Suzy's Place Tessenderlo ☕🍰
Of vinden jullie dat dit toch niet helemaal past binnen de gezellige homemade sfeer van jullie favoriete koffiezaak 😊?
Ik ben super benieuwd naar jullie mening! ❤️👇
Graag jullie hulp lieverds 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤍🤍🤍