09/04/2026
Es isch wieder OFFA-Ziit 🤩
Und mir sind zum zweite Mal mit üsne trinkfreudigste Wii mit debii 😍 Ihr findet üs ide Halle 4 Stand 4.0.08, wenn ihr inechömed rechts de Gang entlang und nöd z‘überseh.
🥂
Mir verlosed 3 Tages-Itritt inkl. 1 Fläsche vu üsem Rosécco, wo ihr chönd bi üs am Stand gnüsse. Was du defür muesch tue?
🩷 Folg (fallsd das nöd scho lang machsch 😘)
🩷 Markier dini liebste 2 Wii-Fründ:inne, wo dich dörfed ad OFFA begleite 👯
🩷 Druck d Duume, dass mir üs am Mäntigmorge, 13. April 2026 via Privatnachricht bi dir meldet 🫶🏻
🥂
Mir freued üs uf eu!!
🥂