25/04/2026
Kære Kunder,
idag var det min sidste dag i Skjold Burne i Vangede Bygade.
Jeg har stået bag disken her mange år, og I skal vide at hver eneste dag er blevet bedre takket være jer. Kunder, der er blevet til stamkunder. De gode snakke om vin og resten af verden. Nye ansigter, der bliver til kendte ansigter. I har alle gjort stedet her til meget mere end bare en butik.
Det har været en ære og et privilegium at få lov til at bestyre Skjold Burne. Det er ikke helt nemt at sige farvel til det hele.
MEN! Jeg siger farvel med ro i sindet, for jeg ved at butikken er i gode hænder. Pål fra Heicks Sipotek har været min nabo de sidste par år - og jeg stoler på at han kan drive Skjold Burne videre på en god måde. Han har engageret sig i bygaden og han vil tage godt hånd om jer, det er jeg helt sikker på.
Giv ham samme chance som I gav mig i sin tid. Kom ind, sig hej, lær ham at kende.