06/04/2026
Vi håber alle har haft en god påske🐣
Vi har i anledningen af påsken fået lavet påskeæg til alle vores dygtige medarbejdere🤠
Tak til det søde køkken i Gelsted for at lave disse fine æg.
Nu hvor påsken er forbi i morgen. Vil vi så småt begynde at gøre klar til såningen majs. Tirsdag d. 6/4 begynder vi at nedfælde gylle i Hygind.
Gyllen er afgasset fra biogas og bliver lagt ned i 10 cm dybde. Så det skulle helst ikke give de store lugtgener.💩