18/06/2026
På vej hjem i går aftes efter endt travl og fantastisk dag på Årø Vingård snakker jeg som altid med vores trofaste færgefolk🥰
Pludseligt syner Georg Stage mod syd og sejler imod os, vi er på vej fra Årø til Årøsund. Et fantastisk syn!❤️ Jeg får fortælling og erindringer fortalt - om uddannelsen på skibet💦☀️🥰
Jeg samler på fortællinger… Det er det, jeg kan. Det er det vi kan. Samle på og videreformidle fortællinger. Videreformidle ægte oplevede oplevelser til glæde for dem, jeg er sammen med.
Jeg vil glæde mig til de næste mange, mange fortællinger, oplevelser og erindringer fortalt af dejlige mennesker, som jeg måtte møde på min vej🥰
Kærlige hilsner fra “Ønskeøen Årø”, Cindy⛴️💦🍇🥗🌻☀️🥰