13/06/2026
Der har ikke været mange opdateringer om hende Ronja. Det er egentlig ikke fordi jeg ikke vil snakke om det, men synes ikke der har været så meget at sige, fordi status bare har været det samme.
Hun har det godt, og at hun ikke har lagt sig til at dø er tæt på et mirakel, da alle lærebøgerne siger det burde være udfaldet. Men Ronja kan heldigvis ikke læse, så hun ved ikke, hvad hun burde gøre.
Hun føller stadig bare rundt, er glad, driller de voksne, drikker hos mor og vokser godt til.
Vi følger hende tæt. Hun har fået antibiotika i musklen morgen og aften som vi stoppede med i går, og vi tager fortsat hendes temperatur dagligt, så vi med det samme kan gribe ind, hvis hun skulle få feber.
Dyrlægen er naturligvis med inde over forløbet, og vi følger anvisningerne derfra nøje.☝️
Der er taget løbende blodprøver, og den sidste er stadig ikke perfekt.
Så vi holder fortsat vejret og håber Ronja bliver ved med at vælge livet, så hun kan vokse sig stor og smuk, og berige vores liv med hendes skønne personlighed mange år endnu ❤️