30/10/2025
Kære Alle
Så er det på næste torsdag min makker Philip Fiil Eldridge og jeg kører mod Jura og Alsace for at hente vin 🍷
Planen er at starte i Jura og besøge en række spændende mindre producenter, mens vi bevæger os nordpå til Alsace. Der er allerede planlagt stop hos Christelle et Gilles Wicky, Domaine de la Touraize og Xavier Jacqueline.
Vi køber både rød- og hvidvin til lidt forskellige smage.
Hele formålet er at sælge kvalitetsvine, som ikke kan købes i supermarkederne, og som ikke er masseproducerede – men derimod skabt med omhu og ærlighed.
Hvis det lyder interessant, og du gerne vil forudbestille en kasse til en god pris, så gør det nu.
Det vil gøre mig rigtig glad, da www.DetSmagerGodt.dk kun er et hobbyprojekt og der derfor ikke er en stor egenkapital til indkøb.
Valgmuligheder:
🍷 Den røde kasse: 6 flasker rødvin
🍷 Mixkassen: 3 flasker rødvin, 3 flasker hvidvin
🍷 Den hvide kasse: 6 flasker hvidvin
💰 Pris: Kun 1000 kr. pr. kasse (værdi: 1.400 kr.).
Bestilling:
📩 Send en besked (SMS eller Messenger) med din bestilling, og overfør beløbet via MobilePay til 20450484
📍 Kasserne kan afhentes i Munkebo eller Borring – levering kan også aftales individuelt.
🥂 Glæd dig til smagen af autentisk vin fra små producenter til en skarp pris!
Alle, der har bestilt, vil blive kontaktet, når vinen er landet, så vi kan aftale nærmere.
www.detsmagergodt.dk
Du må gerne dele dette opslag, men dem som kunne være interesseret.
Rigtig god weekend!
Henrik & Phillip