22/07/2025
🍓🍒LUKKET FOR I ÅR🍒🍓 Vi siger tusind tak til alle der har besøgt os i år🍒🍓 Det har været en fornøjelse at møde jer og se jer nyde sommeren og vores bær🍓🍒
Det har været en våd sæson, og jordbærrene har haft det hårdt, men I har alligevel fået plukket de flotteste store bær💪🏻
Vi pakker sammen for i år og glæder os til at byde jer velkommen igen næste år🍒🍓
Tak for jeres besøg og nyd resten af sommeren☀️😎
Hilsen Rasmus, Erik og Henriette