01/12/2023
Af hjertet tak!
Mit seneste nyhedsbrev skulle have været det sidste, men sådan blev det ikke…
…jeg bliver nemlig nødt til at sige tusind tak for alle jeres fantastiske tilbagemeldinger, efter jeg fortalte om, at Woodhill Gin lukker ned.
Den respons, jeg har fået fra jer, har virkelig været overvældende. Jeres støtte, forståelse og opmuntring har betydet utrolig meget, og jeg er dybt taknemmelige. Af hjertet tak!
Jeres respons viste, at Woodhill Gin er så meget mere end bare vores projekt. Det er et fællesskab af gin-entuisiaster, der har haft et specielt forhold til vores gin. Og det synes jeg har været noget helt særligt at opleve.
Måske heller ikke helt så overraskende, var der mange af jer det efterspurgte, om man dog ikke kunne købe en flaske af hver gintype jeg har lavet gennem tiden - en slags dogme smagesæt. Desværre har de fleste versioner været udsolgt allerede inden jeg nåede at markedsføre dem. Og de få flasker jeg havde tilbage, havde jeg egentlig sat til side til mig selv!
Men efter lidt betænkningstid – tja, hvorfor så ikke bare lave et lille smagesæt, således, at så mange som muligt får muligheden for at smage af, hvad der nu engang er tilbage. Derfor har jeg nu 50 stk smagesæt til salg:
• Dogme smagesættet (syv flasker @ 10 cl): 700,-
https://woodhillgin.com/product/woodhills-dogme-smagesaet/
… inklusiv fri fragt.
Foruden vores lille dogme smagesæt, har jeg endnu nogle kasser tilbage fra det allerførste batch. Egentlig havde jeg også sat dem til side til mig selv. Men hvorfor ”gemme til natten” - og katten, når det er meget sjovere at dele.
• En kasse med seks flasker Woodhill Distilled Gin: 1.400,-
https://woodhillgin.com/product/woodhill-distilled-gin-6-flasker/
… inklusiv fri fragt.
Endnu en gang tusind tak for de utallige minder og gode øjeblikke, vi har delt sammen. Fra spændende projekter til sjove events og personlige interaktioner - hver eneste oplevelse har været speciel og vil blive husket med kærlighed og taknemmelighed.
Pas på jer selv - og hinanden.
Mange hilsner
Jeppe