22/05/2026
Det Danske Gastronomiske Akademi afholdt i går en talk med 2 af årets diplommodtagere på Madens Folkemøde i Nykøbing Falster.
Ida Mikkelsen fortalte om Gejst projektet på Hotel- og Restaurantskolen, som fik et diplom for at forbedre og nytænke gastronom uddannelsen med grøn værkstedspædagogik.
krebs fik i år et diplom for gastronomisk aktivisme og fortalte om sit arbejde med at nuancere debatten omkring kvægproduktion og regenerativt landbrug.