20/08/2024
لما اموت .. 🙏
محدش يزعل عليا انا عشت اللي ربنا كاتبه عشت كل لحظه متفصله ليا بالملي ضحكت وهزرت وعيطت وتعبت وفرحت كل حاجه عشتها افتكروا مواقفي اللي ضحكتكوا واضحكوا علي كلامي وهزاري ومواقفي اللي عملتها معاكوا لما اموت اتمني تفتكروني بالخير لما اموت عايزكوا تسامحوني على كل كلمه وحشه أو فعل وحش أنا عملته وخليكوا متأكدين انه كان غصب عني ووقت لما اجي علي بال حد مش عايزة اكتر من الدعاء بالرحمه .. وان ربنا يصبر احبابي .. نفسي كل الناس يكونوا معايا اليوم ده.. لما اموت ياريت ابقي ذكري حلوه ف كل قلب دخل حياتي .. لما اموت افتكروني بالخير وافتكرو ليا المواقف الحلوه وإن اخطأت في حق حد أو اغتبت بقصد او بدون قصد سامحوني ادعولي بالرحمة وادعولي ف صلاتكم كتيير
يارب اجعلها ساعه استجابه♥️🙏