Serra Xarcuters

Serra Xarcuters Empresa dedicada a l'Artesania Alimentaria. Xarcuteria Artesana amb més de 30 anys a Martorell. Elaboració pròpia, al nostre Obrador.

Tour Virtual Mur 32:
https://goo.gl/maps/Jd8oHNS5WPL2

03/09/2026

Tornada a la rutina, tornada als entrepans. 🥪

Pernil salat, pernil dolç, formatge, botifarra blanca, botifarra negra… Tot el que necessites per preparar bons esmorzars i berenars per a la tornada a l’escola, a la feina i al dia a dia.

Perquè quan el producte és bo, un entrepà ho té tot.

21/07/2026

Avui els padrins de Serra Xarcuters ens ensenyen una recepta d’aquelles que mai fallen: ous farcits amb la nostra ensaladilla de marisc! 🦐🥚

A les nostres xarcuteries hi trobareu l’ensaladilla de marisc preparada, perquè només hàgiu de bullir els ous, farcir-los... i gaudir-ne! 🤩

Una recepta fàcil, ràpida i boníssima, ideal per aquests dies de tanta calor. ☀️

Us animeu a preparar-la a casa? 👇

16/07/2026

Els nostres orígens tenen gust de botifarra.

La nostra producció artesanal va començar aquí. Fa uns anys vam passar tot un estiu aprenent, setmana rere setmana, a Ca l’Llatzer d’Esparreguera, al costat d’en Xavier i la Carme.

D’ells vam aprendre molt més que una recepta: el valor del bon producte, la feina ben feta, l’honestedat i la dedicació.
Els temps canvien, però els nostres orígens continuen ben vius.

Per això neix la Butiburger: una hamburguesa que manté l’essència de la nostra botifarra de sempre, perquè pugueu gaudir d’un sabor de tota la vida en un format nou.

14/07/2026

Avui els padrins de Cal Serra ens comparteixen la seva recepta dels fideus a la cassola, feta pas a pas i amb els productes de la nostra xarcuteria.🥘

Una recepta de tota la vida, amb aquell gust de cuina casolana!🍴

Tots els ingredients els trobareu a Serra Xarcuters. I vosaltres... us animeu a preparar-los? 😋

01/07/2026

Des del 1983 Serra Xarcuters, el gust de la proximitat✨

24/06/2026

✨ Ja han arribat els nous plats preparats!
Vine a les nostres botigues i descobreix una gran varietat de plats deliciosos, llestos per gaudir. Només has de triar, emportar-te'ls i menjar. Així de fàcil!

i Aquesta setmana hem tingut l’oportunitat de visitar la Charcutexpo de Madrid, un espai que ens ha permès descobrir nov...
18/06/2026

i Aquesta setmana hem tingut l’oportunitat de visitar la Charcutexpo de Madrid, un espai que ens ha permès descobrir noves tendències, conèixer de primera mà tot el que es mou dins del nostre sector, i en definitiva, seguir aprenent.

Perque a Serra tenim molt clar el nostre objectiu: formar-nos i no deixar de moure'ns dia a dia, per poder oferir-vos sempre el millor.

11/06/2026

El padrí es crema… però per un bon motiu 🔥
Avui els padrins ens presenten una nova recepta: carbassons farcits al forn.

Una recepta clàssica, fàcil i exquisida 🤌🤌
La pots fer amb carn picada o bé amb botifarra… tu tries!

T’animes a cuinar-la? Volem veure els vostres resultats!! 👀

😋😋Una gran varietat de plats preparats, llestos per menjar en qualsevol moment.Qualitat, sabor i comoditat al teu dia a ...
08/06/2026

😋😋Una gran varietat de plats preparats, llestos per menjar en qualsevol moment.
Qualitat, sabor i comoditat al teu dia a dia.

03/06/2026

NOVETAT!! 🤌💚Carxofa confitada.
Un producte delicat, tendre i ple de sabor.

La pots gaudir amb papada ibèrica, encenalls de pernil o amb un ou poché 🍳

Una combinació senzilla… però espectacular.
T’animes a provar-la? 😏

Dirección

Carrer Sant Joan 3
Esparraguera
08292

Horario de Apertura

Lunes 09:00 - 14:00
16:30 - 20:00
Martes 09:00 - 14:00
16:30 - 20:00
Miércoles 09:00 - 14:00
Jueves 09:00 - 14:00
16:30 - 20:30
Viernes 08:00 - 14:00
16:30 - 20:30
Sábado 09:00 - 14:00

Teléfono

+34937709845

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Serra Xarcuters publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a Serra Xarcuters:

Compartir