24/07/2018
TOT EL QUE COMENÇA , MÉS T**D O MÉS D'HORA S'ACABA
Ca l'OMS baixa la persiana després de més de 125 anys endolcint als mataronins.
Al llarg de tres generacions, hem posat el nostre entusiasme i dedicació per tots vosaltres, però ara ha arribat el moment de començar una nova etapa, la nostra jubilació
El nostre agraïment a tots els clients i amics, per haver deixat, que amb la nostra “dolça” feina, participéssim en el vostre dia a dia, les vostres festes i celebracions.
I el nostre reconeixement a tot l’equip que ens ha ajudat a fer-ho possible.
Però... els dolços no s’acaben..., la 4º generació, la Núria, us seguirà atenent en el seu projecte personal .tallerdexocolata
Allà hi descobrireu, tot sobre el gran plaer de la XOCOLATA i hi trobareu algunes de les nostres especialitats, com els “CapgrossoS”
Moltes gràcies