Vins de Pedra és un projecte personal de Marta Pedra. És també un retrobament amb el seus orígens. L’olor del celler amb els vins fermentant, les mans negres tenyides de vi, el frenètic soroll de les ampolles quan s’etiqueten... Totes aquestes sensacions són retrobades per aquesta jove enòloga. El besavi de la Marta era enòleg en aquestes contrades tarragonines. Viatjava de celler en celler, tasta
nt aquesta tina o aquella bóta. Aquesta estima per les vinyes i el vi sembla haver-se transmès latent i silenciosament de generació en generació fins arribar a la Marta. Ja de petita, quan recorria les files de ceps, sentia una emoció desbocada quan el raïm començava a endolcir o quan queien les primeres fulles de tardor. Després de submergir-se entre llibres d’enologia i viticultura i d’embrutant-se les mans en més d’un celler de la Conca, la Marta ha fet realitat el seu somni. No té el celler més bonic, ni el més gran. No té el glamour d’altres però segurament aquest és el celler més desitjat de tots. Vins de Pedra en fa dir. Els vins són tractats com si fossin peces úniques, l’etiqueta reflecteix any rere any l’obra artística de Víctor Pedra, tiet i padrí de la Marta. L’Orni i La Musa. Sempre la mateixa iconografia, però representats amb un estil plàstic diferent.