19/06/2026
⚽💙🤍 Enhorabona, CE Sabadell!
Una temporada de lluita, esforç i passió que avui té la seva recompensa. El Sabadell torna a la Segona Divisió després d’una gran victòria a la Nova Creu Alta.
Des de la Rostisseria del Centre volem felicitar jugadors, cos tècnic, club i, sobretot, una afició que mai ha deixat d’empènyer.
Sabadell torna a somriure i la ciutat ho celebra. 🏆
Avui toca futbol, orgull arlequinat… i un bon pollastre a l’ast per celebrar-ho. 🍗💙