05/05/2026
"Hei, suuret kiitokset todella anteliaasta tuesta, lahjoittamanne arpajaispalkinnot olivat suosittuja! Herkkupussin voittaneet lapset olivat tosi iloisia ja tyytyväisiä, kun saivat niin paljon herkkuja 😀 Oli hauskaa, kun yhdellä pienellä pojalla meni suu aivan ammolleen innosta ja ihmetyksestä herkkujen määrästä 😁"
"Saimme hyvin kerättyä rahaa luokkaretkeä varten ja teidän apunne oli tärkeää! Kiitos ja ihanaa kevättä! ❤️🙏 T. Pihkapuiston 5b:n oppilaat ☀️"
Kiitos paljon ihanasta viestistä! Tuli kyllä hyvä mieli tätä lukiessa! 😊 On mahtavaa kuulla, että palkinnot ilahduttivat lapsia ja että tapahtuma onnistui hyvin.
Paikallisten tapahtumien ja yhteisön tukeminen on meille kauppiaana aina ollut yksi keskeisistä tehtävistä ja tavoista antaa takaisin. On hienoa saada olla mukana mahdollistamassa tällaisia hetkiä.
Toivotamme teille aurinkoista & onnistunutta luokkaretkeä! ☀️ -Kotomart Tiimi