17/06/2026
Hei vaan kaikille Ristolantieltä🥰
HUOMENNA TORSTAINA
HERKKUPUOTIMME PALVELEE 8-14
Leipastaan mm. VEHNÄPATONKI😋,
croissant voilla leivottu, MUROT/RAPSUT...
Lämpimästi tervetuloa
ja huomenna nähdään❤
t: iloiset kesäleipurisi