30/03/2026
Saksan messut recap 🇩🇪
Kuvat 2 & 3: kaikki tavarat eivät saapuneet joten päästiin askartelemaan! Kaupasta hankittiin messutarvikkeet
Kuva 4: Kyltistä tuli ihan hieno!
Kuva 5: Ennen messuja jännitti miten meidän tuotteet otetaan vastaan, pitääkö kaikki lähettää takaisin?
Kuva 6: klo 14 toisena päivänä, kaikki meni 🍪🥤 Palaute oli hyvää ja ihmiset mukavia
Kuva 7: Syötiin matkalla tosi hyvä wokki
Kuva 8: Tutustiin messujen jälkeen Düsseldorfiin juosten 🏃➡️
Hyvä kokemus oli, tulemme jatkossa takaisin 🇩🇪