05/04/2026
«Πρέπει να είσαι ο εαυτός σου και όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι.»
Η μεγαλύτερη πρόκληση για τον άνθρωπο δεν είναι να αλλάξει. Είναι να αποκαλύψει αυτό που ήδη είναι.
Από νωρίς μαθαίνει να προσαρμόζεται. Να γίνεται αποδεκτός. Να χωρά σε προσδοκίες που δεν είναι δικές του. Και κάπου μέσα σε αυτή τη διαδικασία, ο εαυτός χάνεται — όχι γιατί δεν υπάρχει, αλλά γιατί σιωπά.
Το να είσαι ο εαυτός σου δεν είναι μια απλή δήλωση. Είναι πράξη ευθύνης.
Σημαίνει να απομακρύνεσαι από το “πρέπει” των άλλων και να έρχεσαι αντιμέτωπος με το δικό σου “είμαι”.
Δεν είναι πάντα εύκολο. Γιατί η αυθεντικότητα έχει κόστος: την απόρριψη, την αβεβαιότητα, την έκθεση.
Αλλά μόνο μέσα από αυτή τη πορεία γεννιέται κάτι αληθινό.
Γιατί στο τέλος, ο άνθρωπος δεν χάνει όταν δεν γίνεται αποδεκτός από τους άλλους.
Χάνει όταν απομακρύνεται από τον εαυτό του.
#Διαιτολόγος #Φιλοσοφία #Ψυχολογία #Αυτοβελτίωση