31/07/2017
Καλημέρα φίλοι μου.... Μια πολύ σύντομη αλλά παράλληλα πολύ ευχάριστη περίοδο για εμάς έφτασε στο τέλος της.... το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ευχαριστήσω όλους εσάς που αυτά τα χρόνια μας στηριξατε και είσασταν δίπλα μας.... Λένε πως όταν μια πόρτα κλείνει μια μεγαλύτερη ανοίγει.... Εύχομαι να συμβεί το ίδιο και για μας!!!!! Σας ευχαριστώ και πάλι όλους....