01/09/2026
හායි 🤩🤩
Free gift එකක් Win කරන්න මේ පැත්තට එන්න ළමයි 🤭🎁
✅ මතක ඇතිව ඔයාලා අපේ Madhu Gift House පේජ් එක follw,like කරලා ඒකේ screenshot එකක්, අපේ පේජ් එකට ඔයාගේ facebook යාළුවන්ට All invite කරලා ඒකේ Screenshot එකකුත් අරන් තියාගන්න
📌️ මේ බොක්ස් එකේ තියෙන්නෙ මොනවද කියලා ️ ඔයාලා උත්තර කැමති ප්රමාණයක් කමෙන්ට් කරන්න ,මේ පෝස්ට් එකට දාන්න ( හැම කමෙන්ට් එකකම සැමවිටම අයිටම්ස් තුනක් තිබිය යුතුයි )
📌️බොක්ස් එක ඇතුලෙ තියෙන්නේ items තුනයි
📅 ගේම් එකේ winner සැප්තැම්බර් 2 තෝරනවා
🎁පළමුවෙන් නිවැරදි පිළිතුර ලබා දෙන ජයග්රාහකයාට ත්යාගය හිමිවේ
゚viralシfypシ゚ ゚viralシ