NZ Crunchies

NZ Crunchies NZ CRUNCHIES FOUNDED IN MAY 2019
Pelbagai perisa yang memukau dan semestinya TERMURAH di pasaran

12/08/2026

Harga agent min 2 kotak 60 pek tau

11/08/2026

Hihi. Biar boros asal kenyang

Betul ke Fish Skin dan Crab Stix by NZCrunchies ni buat ketagih? 🤔Korang s**a sebab kepingan dia yang EXTRA RANGUP ataup...
10/08/2026

Betul ke Fish Skin dan Crab Stix by NZCrunchies ni buat ketagih? 🤔

Korang s**a sebab kepingan dia yang EXTRA RANGUP ataupun sebab rasa dia yang 'chill' sampai korang tak jemu makan?

Cuba komen sikit.

Cheese Primo masih kekal sebagai Perisa Nombor 1 bagi penggemar-penggemar NZCrunchies! 🥇🏆Siapa sini peminat Cheese Primo...
05/08/2026

Cheese Primo masih kekal sebagai Perisa Nombor 1 bagi penggemar-penggemar NZCrunchies! 🥇🏆

Siapa sini peminat Cheese Primo?!! 😍🧀

Jom dapatkan EXTRA STOK melalui Mid-Year Merdeka 🇲🇾 Promo! PM SEKARANG!

03/08/2026

Dah murah sgt dah ni 😭

30/07/2026

Semua sedap

26/07/2026
Tak perlu kedai untuk mula berniaga. Meniaga dari rumah je~🏠Hanya guna telefon, anda dah boleh mula menjual! 📱🤩Hubungi r...
26/07/2026

Tak perlu kedai untuk mula berniaga. Meniaga dari rumah je~🏠

Hanya guna telefon, anda dah boleh mula menjual! 📱🤩

Hubungi rakan niaga NZCrunchies berhampiran anda dan dapatkan stok hari ini!

Popcorn Honey Cheese menggabungkan kemanisan madu dan lemak berkrim keju pada setiap butiran popcorn. Perisa kegemaran a...
24/07/2026

Popcorn Honey Cheese menggabungkan kemanisan madu dan lemak berkrim keju pada setiap butiran popcorn. Perisa kegemaran anak-anak!

DAPATKAN SEKARANG!

Kadang-kadang kami pelik betul dengan customer yang s**a ambil kesempatan ni.Dia beli dalam 7 produk. Daripada 7 tu, cum...
17/07/2026

Kadang-kadang kami pelik betul dengan customer yang s**a ambil kesempatan ni.

Dia beli dalam 7 produk. Daripada 7 tu, cuma SATU je yang tak terpos. So kami pun minta maaf dan cakap untuk produk yang tak terpos tu, mohonlah refund.

Sekali dia pergi minta REFUND SEMUA. 😭

Alasan dia, dia dah tak nak semua produk tu dan kononnya nak pos semula barang yang dah diterima kepada kami. KATANYEEE.

Kami dah mula rasa macam ada benda tak kena, so kami reject semua permohonan refund dia dan siap buat appeal dekat TikTok.

Tapi hampeh. Semua appeal kami TikTok reject. 😑

Cuba chat TikTok Help pun AI yang jawab. Pusing-pusing situ juga, masalah langsung tak selesai.

So sekarang macam mana? Customer dapat refund, barang pun dia pegang. Maksudnya percuma je dia dapat semua barang kami? 🥲

Seller p**a yang kena tanggung kerugian. Macam ni memang senanglah kalau orang nak ambil kesempatan.

Address

Jalan 28, PUTERI PARK Plaza
Ampang
68000

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when NZ Crunchies posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share