Sau Shawarma

Sau Shawarma 📍hentian gaung sejahtera, kampung gaung
kuala berang ,hulu terengganu
✅waktu operasi
sabtu - khamis
12.30 pm -10pm
jumaat
tutup ❌

untuk makluman semua pelanggan ! kami sau shawarma kini tidak lagi beroperasi di hentian gaung ,kuala berang 🥹kini !! ka...
21/07/2026

untuk makluman semua pelanggan !

kami sau shawarma kini tidak lagi beroperasi di hentian gaung ,kuala berang 🥹

kini !!
kami buat secara homebase di taman tajin sejahtera Alhamdulillah.... pelbagai menu yang ada di homebase taman tajin sekarang
antara nya macam di bawah tu...
👇👇👇

sekian lama menyepii turun ke event untuk tahun 2026 sau shawarma turun ke kampung pulau bahagia ,manir untuk program ha...
21/07/2026

sekian lama menyepii turun ke event
untuk tahun 2026 sau shawarma turun ke kampung pulau bahagia ,manir
untuk program hari potensi kanak2 tabika kemas sesi 2026

sedikit terkilan..untuk kali ini kami bawa kan abc dan abj tapii tak dapat buat sebb point plug tak cukup di kawasan ini...takpe next event saya nak bawa lagi sekali 😁

kalo kisar air batu waktu panas tengah padang yang terik ning mmg surr molekk ar...

Alhamdulillah....hari ini sudah masuk hari ke 16 Sau shawarma bertapak di bazar ramadan kuala berang 😍Alhamdulillah..sam...
06/03/2026

Alhamdulillah....

hari ini sudah masuk hari ke 16
Sau shawarma bertapak di bazar ramadan kuala berang 😍

Alhamdulillah..sambutan dari orang2 kober sangat baik ini merupakan pengalaman pertama kami join bazar taw...

taun sebelum ini kami hanya bertapak di kedai hentian gaung sejahtera sahaja kali ini berubah angin ke bazar pula✌️

sepanjang kami di bazar antara promo yang kami adakan set combo shawarma ayam daging dan special day offer !
shawarma rusa dan shawarma kambing sek awokk wehh..

hok mane dok tra lagii..mari jemput singgah ke gerai kami berhadapan pasar besar kuala berang jer
kami tunggu sek awok deh 😍

ciken salad
13/11/2025

ciken salad

pengalaman baru 🥰💪jom pakat marii ke kenyir fest geopark 2025 ! sau shawarma pun akan turun padang taw...lebihh 50 gerai...
29/10/2025

pengalaman baru 🥰💪

jom pakat marii ke kenyir fest geopark 2025 !
sau shawarma pun akan turun padang taw...
lebihh 50 gerai jualan iks ,pertanian dan sebagainya ke festival kenyir 2025

hujung minggu ini pakat bawak keluarga mari jalang kenyirr jommm 😍

setelah 2 minggu kami tak beroperasi di kedai hari ini punya lahh meriah oder sorang2 Alhamdulillah...syukur sangat2 sek...
24/10/2025

setelah 2 minggu kami tak beroperasi di kedai
hari ini punya lahh meriah oder sorang2
Alhamdulillah...syukur sangat2

sekarang jika ada event atau tempahan siodi banyak saya mmg tak operasi kedai....
kudrat nya sorang nak kejar kiri kanan mana mauu nyee adik kakak....

so lyan jer rentak mcm ni sekarang...
nak hire staff ?
nanti biar dulu...saya tak nak sakit kepala ...😊

owh yer ..
set salad sihat dan set sandwich hari2 kita open oder taw.... jadii sek awok buleh oder jer kalo2 berase nok mkang tu gakkk 😆

stock baby romaine untuk set salad dah sampaii....tapi agak keciwaaa 🥹first batch saya oder hari tu cantik segar dan bol...
24/10/2025

stock baby romaine untuk set salad dah sampaii....
tapi agak keciwaaa 🥹

first batch saya oder hari tu cantik segar dan boleh tahan sampai 2 minggu kat chiller masih lagi freshh !

kalo gaya ini korang rasa??
tak sampai seminggu lahh 🙃

takpe...saya anggap ini satu pengalaman untuk saya belajar urus stock dengan lebihh baik ♥️

Alhamdulillah ♥️set salad sentiasa ade permintaaan walaupon tak lah meriah sangat tapii ada walaupon sikit...minggu ni k...
09/10/2025

Alhamdulillah ♥️
set salad sentiasa ade permintaaan
walaupon tak lah meriah sangat tapii ada walaupon sikit...

minggu ni kedai on off saya kena uruskan tempahan siodi dan minggu ini jadual latihan anak untuk pertandingan pun makin dekat makin pack masa saya kena berkejar ....

23/09/25 dua event serentak ! jenuhh nak angkut barang set up tapak Alhamdulillah Allah permudahkan....penat no 2 yang p...
23/09/2025

23/09/25

dua event serentak !
jenuhh nak angkut barang set up tapak
Alhamdulillah Allah permudahkan....

penat no 2 yang penting saya dapat belajar banyak benda untuk perbaiki mana yang kurang saya dapat belajar urus masa untuk jadikan lebihh kemas
saya dapat belajar urus stock dengan lebihh baik
dan banyak lagi...

soal keuntungan mmg kena pikir juga !
tapi pengalaman yang mahal tak akan berulang kali ke dua...
sata gunakan sebaik mungkin

semoga Sau Shawarma terus kehadapan ✌️♥️

Address

No 8 Hentian Gaung Sejahtera, Kampung Gaung, Kuala Berang
Kuala Berang
21700

Opening Hours

Monday 12:30 - 22:00
Tuesday 12:30 - 22:00
Wednesday 12:30 - 22:00
Thursday 12:30 - 22:00
Saturday 12:30 - 19:00
Sunday 12:30 - 22:00

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Sau Shawarma posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category