02/08/2026
Nak bersedekah tapi tak tahu nak order makanan dekat mana? Jom kumpulkan pahala bersama Wanie's Kitchen Shah Alam! 🤍✨
Set Bento Box kami, terutamanya Butter Chicken / Buttermilk Chicken kegemaran ramai ni, sangat sesuai untuk dijadikan hidangan Infaq ke Masjid, Surau, Rumah Anak Yatim, mahupun Pusat Tahfiz. Hanya RM8.00 sahaja satu box, murah, sedap, dan mengenyangkan! 😋
Selain Butter Chicken, kami juga ada pelbagai menu lain seperti Ayam Paprik, Dory Sweet Sour, Daging Halia dan banyak lagi.
📌 Slot untuk minggu ini dibuka sekarang! Tapi slot kami adalah TERHAD tau untuk menjaga kualiti hidangan.
Pakat ramai-ramai dengan family, kawan-kawan atau jiran untuk tempah sekarang!
📲 Hubungi kami menerusi WhatsApp: 017-361 7846
📍 Seksyen 28, Taman Alam Megah, Shah Alam
🚗 Delivery dengan caj (Grab/Lalamove)
🚫 No calls /No DM
✅️ Confirmed order with payment
📆 2-7 days pre-order in advance
🙏Maaf kalau lambat reply message.
Catalogue : https://wa.me/c/60173617846
Untuk tempahan sila Whatsapp :
https://wa.me/message/KQPUDOZSIFDHE1
Instagram :
wanieskitchen_shahalam
Facebook : Wanie's Kitchen Shah Alam
Tiktok : wanieskitchen_shahalam