17/06/2026
Yes, er zijn weer heerlijke peultjes uit de regio!!
En alle andere lekkernijen
Op de Swaertenberg in Heukelom worden al sinds 1973 aardbeien geteeld. Nu ook lekkere groenten. Vroeger in de volle grond, nu telen we aardbeien op stellingen.
Berkenkamp 2
Afferden
5851GA
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer De Swaertenberg teelt nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar De Swaertenberg teelt: