19/05/2026
👩🍳 Gisteren vond onze inspiratie-boost plaats: fermenteren, experimenteren en ontmoeten.
Een inspirerende middag georganiseerd door Arnhem Lekker & Groen! bij Hotelschool in .
Samen met zes studenten en docent Mara Dunlop gingen alle aanwezigen zelf aan de slag met het maken van een hot sauce, die iedereen mee naar huis kreeg in een weckpotje.
gaf een demonstratie van hun eigen gefermenteerde kanzuri.
Ook was aanwezig. Luc Roefs vertelde over alcoholvrije foodpairing met .domaine, gemaakt van ingrediënten die deels afkomstig zijn uit voedselbossen: lokaal, duurzaam en verrassend smaakvol.
vertelde over hun circulaire productie van oesterzwammen. En natuurlijk deden de horecaondernemers van Arnhem Lekker & Groen! en andere Arnhemse horecaondernemers enthousiast mee aan alle workshops.
Bij de ingang verzorgde heerlijke hapjes van .nl met shiitake als smaakmaker en kombucha vanuit de foodtruck.
Nicolette Zwartkruis maakte de middag extra feestelijk met onbespoten .
Dank aan alle aanwezigen voor jullie enthousiasme en energie. Op naar meer minder voedselverspilling, meer plantaardig en nóg meer lekkere, duurzame keuzes op de Arnhemse menukaarten.
📸 Bedankt voor de mooie, kleurrijke foto's