05/05/2026
“Op een regenachtige dag denk ik weleens: had ik maar een ander vak geleerd. Maar zodra de zon weer gaat schijnen en je ziet wat dat doet met mensen en dieren, weet ik het weer: ik heb het mooiste werk dat er is.” - Barbara
Barbara van Pommeren en Lobke Jonkman, allebei medewerkers op onze stadsboerderijen, werken dit jaar 25 jaar bij Natuurcentrum Arnhem. Bij ons dus zeker geen onbekende gezichten, (en misschien bij jullie ook wel niet) maar het wordt hoogtijd dat we ze eens goed aan jullie voorstellen.
We gingen met hen in gesprek over de ontwikkeling van de stadsboerderijen, over wat de natuur met mensen doet en over het belang van groene, toegankelijke plekken in de maatschappij.
👉 Je leest het hele artikel via de link!
Barbara van Pommeren en Lobke Jonkman, allebei medewerkers op onze stadsboerderijen, werken dit jaar 25 jaar bij Natuurcentrum Arnhem. Bij ons dus zeker geen onbekende gezichten, maar het wordt hoogtijd dat we ze eens aan jullie voorstellen! “Volgens mij solliciteerden we allebei op dezelfde funct...