De Gouden Spatel

De Gouden Spatel Gebakkraam met vers gebakken oliebollen en andere zoete lekkernijen.
(1)

NIEUWSFLITS ✨Wie zin heeft om een laatste keer echt verse oliebollen met een glas bubbels te proeven, kom morgen gezelli...
03/01/2026

NIEUWSFLITS ✨

Wie zin heeft om een laatste keer echt verse oliebollen met een glas bubbels te proeven, kom morgen gezellig langs.
Jullie zijn van harte welkom 🍾🥂🌲

Leonie en paps

Lieve klanten, allereerst wensen wij jullie een super goed 2026 in goede gezondheid toe en dat het een jaar van aaneensc...
02/01/2026

Lieve klanten, allereerst wensen wij jullie een super goed 2026 in goede gezondheid toe en dat het een jaar van aaneenschakeling van mooie momenten mag gaan worden. Geniet en pluk de dag, leef erop los alsof zou er geen morgen meer zijn en draag elkaar een warm hart toe!

Bij deze willen we jullie allemaal ook hartelijk danken voor de geweldige toeloop op de laatste dag van het jaar 2025, we werden er bijna stil van dat jullie in grote getale kwamen en aansloten in de lange rij. Nogmaals bedankt!

Wij hebben er weer enorm van genoten en het was ons een waar genoegen om voor jullie te hebben mogen bakken...en hopen natuurlijk dat het voor jullie naar de zin is geweest!

Vanaf vandaag zijn we voor de liefhebbers nog 3 dagen open en daarna gaan we opruimen en zien we mekaar pas weer tegen het einde van het jaar.

Tot straks!

Leonie en paps

Voor ons is de oliebollenbakmarathon begonnen en we hebben nog heerlijke verse warme zalige superlekkere oliebollen tot ...
29/12/2025

Voor ons is de oliebollenbakmarathon begonnen en we hebben nog heerlijke verse warme zalige superlekkere oliebollen tot 'sluitingstijd' 20:00 uur...of langer 😋

Tot straks 🤗

Hallo beste smullers,Normaal sluiten we zondags om 17:00u maar we hebben nog wat liggen, dus blijven we nog een klein uu...
28/12/2025

Hallo beste smullers,

Normaal sluiten we zondags om 17:00u maar we hebben nog wat liggen, dus blijven we nog een klein uurtje open!

Tot straks!

Lieve allemaal, vandaag zijn wij eerder gesloten en kunt u tot 17:30  nog voor de kerstdagen onze heerlijk versgebakken ...
24/12/2025

Lieve allemaal, vandaag zijn wij eerder gesloten en kunt u tot 17:30 nog voor de kerstdagen onze heerlijk versgebakken zoete lekkernijen komen halen 😋

We wensen u allen hele fijne Kerstdagen en daarna zien we u weer graag aan de kraam!

Tot straks!

Wederom wil ik iedereen super hard bedanken voor het LIKEN en DELEN van de pagina, er zijn weer nieuwe LIKERS/VOLGERS bi...
22/12/2025

Wederom wil ik iedereen super hard bedanken voor het LIKEN en DELEN van de pagina, er zijn weer nieuwe LIKERS/VOLGERS bijgekomen... maar net niet genoeg voor weer een gebaksdoos.

We hebben dan ook maar 1 heerlijk gevulde gebaksdoos weg te geven 🎉 Ben je ook zo benieuwd wie de gelukkige is? Nou ik ook hoor!

Gaan we gelijk maar over naar de verloting. De winnaar/winnares van deze week is diegene die het blauwe lotje met nummer 337 heeft ontvangen. Laat ons even weten wie bij dit nummertje hoort en dan kan je deze week jouw traktatie komen ophalen.

Echter, omdat de winnaar van de vorige verloting zich niet heeft gemeld, gaat de gebaksdoos naar het eerstvolgende nummer. Dus gaat deze naar het roze lotje met nummer 226!!!

Aan alletwee, GEFELICITEERD!!! 🎂

Wil jij de volgende winnaar zijn, vergroot dan je kans met meerdere loten of meld je aan als nieuwe LIKER!!!

Een hele fijne avond!
De Peperbus en Leonie 🤗

NIEUWSFLITS!Vóór de kerstdagen zijn we enkel open op woensdag 24/12 van 12u tot 17u. Eerste en tweede kerstdag zijn wij ...
21/12/2025

NIEUWSFLITS!

Vóór de kerstdagen zijn we enkel open op woensdag 24/12 van 12u tot 17u. Eerste en tweede kerstdag zijn wij gesloten en vanaf 27/12 zijn we alle dagen geopend. Openingstijden staan bovenaan de pagina.
Tot straks 🤗

Wederom wil ik iedereen super hard bedanken voor het LIKEN en DELEN van de pagina, er zijn weer leuk wat nieuwe LIKERS/V...
15/12/2025

Wederom wil ik iedereen super hard bedanken voor het LIKEN en DELEN van de pagina, er zijn weer leuk wat nieuwe LIKERS/VOLGERS bijgekomen.

Gewoon prachtig dat onze gemeenschap van oliebollen liefhebbers blijft groeien!

We hebben dan ook TWEE heerlijk gevulde gebaksdoosjes weg te geven 🎉 Ben je ook zo benieuwd wie de gelukkigen zijn? Nou ik ook hoor!

Gaan we eerst naar de verloting. De winnaar/winnares is diegene die het roze lotje met nummer 225 heeft ontvangen. Laat ons even weten wie bij dit nummertje hoort en dan kan je deze week jouw traktatie komen ophalen.

En dan nu over naar de nieuwe GELUKS LIKER. Na wat schudden met de gepeperde bus is de naam HANS LANDA uit de bus gevallen. Nou Hans, ik zie je graag deze week aan de kraam verschijnen om de gevulde gebaksdoos in ontvangst te nemen.

Aan alletwee, GEFELICITEERD!!! 🎂

Wil jij de volgende winnaar zijn, vergroot dan je kans met meerdere loten of meld je aan als nieuwe LIKER!!!

Een hele fijne avond!
De Peperbus en Leonie 🤗

NIEUWSFLITSJEAan al die hypes van Dubai bollen, Chilli Cheese bollen, tompouce bollen of de bollen dippen in ongezonde k...
13/12/2025

NIEUWSFLITSJE

Aan al die hypes van Dubai bollen, Chilli Cheese bollen, tompouce bollen of de bollen dippen in ongezonde kleurstofjes...nee daar doe ik écht niet aan mee! Wat ik wel nieuw in de toonbank heb liggen zijn bollen/beignets gevuld met heerlijke stoofpeer, verse banaan en ananas, en dit alles van de Bio boer.

De peertjes heb ik bijvoorbeeld gestoofd in een heerlijke combi van wijnen en likeurtjes plus heerlijke kruiden, echt naar een speciaal Oma's recept...maar dan met een vleugje Leonie twist 😋 De Ananas beignet krijgt van mij bijvoorbeeld geen Nutella pasta, maar heerlijke 100% pure Belgische chocolade. En de bananen bol, ja die is gewoon superlekker!

Een foto zegt meer dan 1000 woorden, máár in dit geval moet je deze bollen gewoon proeven om de smaakexplosie in je mond te ervaren.

Tot straks.

Sinterklaas is amper terug in Spanje of we zitten alweer bijna in de Kerstsfeer 🤗Maar laten we nu eerst overgaan naar de...
09/12/2025

Sinterklaas is amper terug in Spanje of we zitten alweer bijna in de Kerstsfeer 🤗

Maar laten we nu eerst overgaan naar de verloting want dat was me gisteren ontschoten. De winnaar/winnares is diegene die het gele lotje met nummer 63 heeft ontvangen. Laat ons even weten wie bij dit nummertje hoort en dan kan je deze week jouw traktatie komen ophalen.

Nieuwe GELUKS LIKERS hebben we helaas deze week niet, dus ik zou zeggen: Ga VOL in het LIKEN & DELEN want er moeten meer gebaksdoosjes uit!

Nogmaals GEFELICITEERD met het winnende lot!!! 🎂

Wil jij de volgende winnaar zijn, vergroot dan je kans met meerdere loten of meld je aan als nieuwe LIKER!!!

Een hele fijne dag!
De Peperbus en Leonie 🤗

06/12/2025

Adres

Antwerpsestraatweg 267
Bergen Op Zoom
4624JH

Openingstijden

Woensdag 12:00 - 19:00
Donderdag 12:00 - 19:00
Vrijdag 12:00 - 19:00
Zaterdag 12:00 - 19:00
Zondag 10:30 - 17:00

Telefoon

+31629021422

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer De Gouden Spatel nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen