18/03/2026
Laten we samen ervoor zorgen dat er draagvlak is voor mooie en zinvolle initiatieven in onze gemeente zoals het smaakcentrum en de zonnebus. Het eerste initiatief is de plek waar de basis wordt gelegd voor gezonde opvoeding van leerlingen van groep 7 en 8. Dit leidt tot gezonde keuzes, wat weer leidt tot betere gezondheid ,betere mileu en minder zorgkosten.
Het laatstgenoemde initiatief ,de zonnebus, brengt de mensen van deur tot deur tegen een schappelijke prijs! De boodschappen worden zelfs binnengezet!
Dit speelt zich allemaal af in onze mooie gemeente. Maar WORDT NIET(meer) gesubsidieerd!
Er is wel genoeg draagvlak voor het nabouwen van een romeinse tempel.
Ik begrijp het niet. Begrijpt u het?
Ik wil mijn schouders eronder zetten om een subsidie los te peuteren voor zowel het smaakcentrum als de zonnebus.
Ik heb wel uw hulp nodig hierbij.
Wilt u 18 maart stemmen op lijst 3, nr 8?