17/06/2026
We hebben er niet heel lang plezier van gehad!!
2x opgezet op de camping,.bij de 3e keer (6 Juni) braken van de eerste tent diverse stangen af en van de andere tent zijn ze er niet veel beter aan toe😏😳
Maar wat een ellende is het om contact te krijgen met het bedrijf waar ze vandaan komen😡😠😤
Frituur is weer thuis (viel steeds in storing maar dat zou nu opgelost moeten zijn)
Soms zit het mee en soms zit het tegen...