25/04/2026
MAANDAG IS HET ZOVER: ‘RONDJE VAN DE KONING 2026’ 👑🧡 | Gefeliciteerd Janet Vrielink & Marijke V. Sermondt🤴🇳🇱🥂 – jullie zijn de winnaars van de 10 munten! 🥳 Jullie mogen de munten maandag komen afhalen bij de muntenbar.
Wij hebben er weer ontzettend veel zin in! Tot maandag! 🍺🤩
WIN EEN RONDJE VAN DE BEBSEL! 🤴🏻🧡 | Op maandag 27 april is het weer zover: Koningsdag! En natuurlijk vier je dat traditiegetrouw bij De Bebsel tijdens ons gezellige "Rondje van de Koning". Ben jij erbij? Dan hebben we goed nieuws… we geven twee rondjes (2x 10 munten) van De Bebsel weg! 🍻 Lekker toch?😁
Zo maak je kans:
🔸 Tag degene met wie jij Koningsdag komt vieren
🔸 Like & deel dit bericht
De winnaar maken we bekend voor aanvang van het feest. Zien we je dan? 🧡👋