20/06/2026
Goei'ndag leu!☀️
Zaterdag 20 juni
Ea'm kuier'n in mien beste Twents met jullie!🤪
Ik heb me lekker teruggetrokken in de kökk'n met dit weer en ben heerlijk aan het fermenteren!
Een beetje voorbereidingen voor de komende workshops waar ik weer ontzettend veel zin in heb! 💪🏼🥳
In het dorp is nu "Hoksebarge Preuft" aan de gang waar je van alles kunt proeven van lokale horeca ondernemers. Super lekker en een erg gezellig evenement!❤️
Petje af trouwens voor al die harde werkers in de hitte. 💪🏼
Morgen is het vaderdag. Geniet daarvan!❤️🙏
Er zijn er nl ook genoeg die hun vader niet meer hebben of vaders die al hun kind moeten missen...
Aan die mensen.....Sterkte 😘💫
Ik ga vrolijk verder en wens iedereen een fijne avond! 😊🙋🏼♀️