06/03/2026
Hey Mariëlle kook je niet meer?
Die vraag krijg ik de laatste wat vaker omdat ik niet meer zoveel op mijn pagina post 🫣.
Natuurlijk kook ik nog steeds 😄
De reden dat ik niet meer zo vaak iets op FB zet is dat ik het lekker druk heb .
Velen weten waarschijnlijk wel dat ik geregeld voor het theater 🎭 mag kokkerellen en lunch bereid voor een middelbare school.
Maar ik krijg ook rechtstreeks vragen en opdrachten. Daarom post ik dus niet meer regelmatig.
Uiteraard kun je mij altijd bellen of appen als je graag iets wilt bestellen 🤗.
Dus wie weet tot snel 🧑🍳
Mariëlle