26/03/2024
Ondernemers in Hilversum Zuidwest werken hard mee aan hun gebiedsagenda
Donderdag 21 maart was de tweede participatiebijeenkomst voor de gebiedsagenda bedrijventerreinen Hilversum Zuidwest. De zaal bij Tomin was haast te klein en er moesten zelfs tafels bijgezet worden.
Er werd hard gewerkt aan de tafels. Dat leverde zelfs ideeën op, waar de deskundigen van gemeente en Arcadis nog niet aan gedacht hadden.
Als ondernemersvereniging zijn we super blij met de hoge opkomst en de getoonde betrokkenheid. Daarom, voor iedereen bij gemeente Hilversum en bij Arcadis, die meegedaan heeft om deze avond tot een succes te maken, en alle deelnemers: heel erg bedankt!
Zo laten we met elkaar zien wat meewerken (participeren) inhoudt!